Wøldiche Vine har udviklet et nyt koncept med fokus på smagsoplevelser og valgmuligheder i stedet for mængderabatter
»Gennem mange vinabonnementer er man tvunget til at købe min. 6 eller 12 flasker af den samme vin for at opnå en fornuftig balance mellem pris og kvalitet. Det er godt, hvis man kan lide vinen - mindre godt hvis man ikke kan. Derfor har jeg udarbejdet et anderledes koncept, som slet og ret hedder ”Wøldiche Vine Vinabonnement”«, fortæller Jeanne Søgaard, Wøldiche Vine.
Let, enkelt og uden risiko
»Konceptet er enkelt. Hver måned afhentes én flaske ny kvalitetsvin i butikken. Falder vinen lige i abonnentens smag, er det let at bestille flere flasker – naturligvis altid til en særlig god pris, som en del af abonnementet. Bryder abonnenten sig derimod ikke så meget om vinen, så kan han eller hun glæde sig til næste måned, hvor der kommer en ny vin«, fortsætter Jeanne Søgaard. »Men der er også andre fordele ved et abonnement. B.la. tilbydes 10% rabat på udvalgte smagning og events hos Wøldiche Vine, adgang til særlige favorable tilbud, udførlig info om vinene samt en bonus flaske efter de første 12 måneder«.
Et abonnement varer 12 måneder, svarende til 12 flasker god vin. Abonnenter optages løbende.
»Et abonnement for dem, der kan lide gode vine og samtidig er interesseret i at smage nye vine med en speciel historie, en anderledes smag eller vin fra “nye” vinlande, og som samtidig gerne vil kunne vælge til og fra, alt efter smag og behov«, slutter Jeanne Søgaard.